Fiegel5 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Ik ben ondertussen al een tijdje 55, iemand het goede assault setje? Een sneaky setje heb ik al, sniper ook. Alleen een geschikt setje voor assault mis ik nog.. Ik heb assault verkeerd geschreven ben ik bang :$ . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Ik ben ondertussen al een tijdje 55, iemand het goede assault setje? Een sneaky setje heb ik al, sniper ook. Alleen een geschikt setje voor assault mis ik nog..Ik heb assault verkeerd geschreven ben ik bang :$ . Assault is niet verkeert geschreven maar het woord ''verkeerd'' wel Mijn assault set: Wacht eens even! Ik heb er geen! Ik maakt sets per gametype. Maar voor alsnog even uit m'n hoofd: - G36C Red Dot - Gold Desert Eagle - Stun Grenade - Perk 1: Frag × 3 - Perk 2: UAV Jammer - Perk 3: Martyrdom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti24 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Assault is niet verkeert geschreven maar het woord ''verkeerd'' wel Mijn assault set: Wacht eens even! Ik heb er geen! Ik maakt sets per gametype. Maar voor alsnog even uit m'n hoofd: - G36C Red Dot - Gold Desert Eagle - Stun Grenade - Perk 1: Frag × 3 - Perk 2: UAV Jammer - Perk 3: Martyrdom Ik raad je ook een G36C met een red dot aan, maar ik ben niet erg eens met de keuze van perks. Hier is wat ik je aanrad: Perk 1: dit is echt je eigen keuze, want ik weet niet hoe je speelt, als je snel door je munitie bent neem Bandolier, als je het leuk vind om granaatjes te gooien neem fragx3. Mijn perk: Bandolier Perk 2: ik heb gelezen dat je al een stealthy class heb dus zou ik in plaats van UAV Stopping power nemen(ik gebruik het ook). Perk 3: :7 geeen comentaar, ik zou dead silence nemen (steady aim heeft niet veel effect op de G36C) zo kan je bijv. makelijk een gebouw vol met mensen binengaan zonder dat ze je horen. Dead silance werkt echt, want ik gebruik hem overal (behalve snipers) en heeft mijn leven vaak gered. Ik heb nog een belangrijk tip voor je: Maak je classes zelf, want wij kenen jou speelstijl niet en weten niet wat jij leuk vind. Ik hoop dat je er iets aan heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Ik raad je ook een G36C met een red dot aan, maar ik ben niet erg eens met de keuze van perks. Hier is wat ik je aanrad:Perk 1: dit is echt je eigen keuze, want ik weet niet hoe je speelt, als je snel door je munitie bent neem Bandolier, als je het leuk vind om granaatjes te gooien neem fragx3. Mijn perk: Bandolier Perk 2: ik heb gelezen dat je al een stealthy class heb dus zou ik in plaats van UAV Stopping power nemen(ik gebruik het ook). Perk 3: :7 geeen comentaar, ik zou dead silence nemen (steady aim heeft niet veel effect op de G36C) zo kan je bijv. makelijk een gebouw vol met mensen binengaan zonder dat ze je horen. Dead silance werkt echt, want ik gebruik hem overal (behalve snipers) en heeft mijn leven vaak gered. Ik heb nog een belangrijk tip voor je: Maak je classes zelf, want wij kenen jou speelstijl niet en weten niet wat jij leuk vind. Ik hoop dat je er iets aan heb. 1. Daarom neem ik ook perks per gametype. Fiegel kennende gaat hij nogal vaak dood (niet dat ik jou de grond in wil boren hoor, Bas) en heeft hij de Bandolier niet echt vaak nodig. Daarom leek mij Frag × 3 wel handig. Ik zelf gebruik meestal Bandolier in Team Deathmatch games omdat ik daar best wel lang in leven blijf. In SaD heb ik altijd Frag × 3 voor op het begin te spammen Altijd leuk om mensen te zien leaven nadat ze na de eerste keer spawnen al dood zijn door de granaat van mij 2. Als je Hardcore mathes speelt heb je Stopping Power (SP) niet echt nodig, dood zijn ze toch wel. Maar als Fiegel veel normale gamemodes speelt is SP wel handig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 weten jullie of er nog een map pack zal komen van cod4 en wordt het nogwel veel online gespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 nee komen geen patches meer was een tijd geleden al aangekondigt. ik heb zelf: ( ik ben nog geen lvl55 vanwege reinstall) M16A4+RDS USP.45 Stun Nade 3xFlash Stopping Power Deep Impact. Ik heb zelf liever Bandolier i.p.v. 3xFlash maarja dat heb ik nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti24 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Ik raad je ook een G36C met een red dot aan, maar ik ben niet erg eens met de keuze van perks. Hier is wat ik je aanrad:Perk 1: dit is echt je eigen keuze, want ik weet niet hoe je speelt, als je snel door je munitie bent neem Bandolier, als je het leuk vind om granaatjes te gooien neem fragx3. Mijn perk: Bandolier Perk 2: ik heb gelezen dat je al een stealthy class heb dus zou ik in plaats van UAV Stopping power nemen(ik gebruik het ook). Perk 3: :7 geeen comentaar, ik zou dead silence nemen (steady aim heeft niet veel effect op de G36C) zo kan je bijv. makelijk een gebouw vol met mensen binengaan zonder dat ze je horen. Dead silance werkt echt, want ik gebruik hem overal (behalve snipers) en heeft mijn leven vaak gered. Ik heb nog een belangrijk tip voor je: Maak je classes zelf, want wij kenen jou speelstijl niet en weten niet wat jij leuk vind. Ik hoop dat je er iets aan heb. 1. Daarom neem ik ook perks per gametype. Fiegel kennende gaat hij nogal vaak dood (niet dat ik jou de grond in wil boren hoor, Bas) en heeft hij de Bandolier niet echt vaak nodig. Daarom leek mij Frag × 3 wel handig. Ik zelf gebruik meestal Bandolier in Team Deathmatch games omdat ik daar best wel lang in leven blijf. In SaD heb ik altijd Frag × 3 voor op het begin te spammen Altijd leuk om mensen te zien leaven nadat ze na de eerste keer spawnen al dood zijn door de granaat van mij 2. Als je Hardcore mathes speelt heb je Stopping Power (SP) niet echt nodig, dood zijn ze toch wel. Maar als Fiegel veel normale gamemodes speelt is SP wel handig. 1. Als ie inderdaad vaak doodgaat dan is Bandolier nutteloos voor hem en in zo'n geval ga ik ook voor Fragx3. Ik ga zelf niet vaak dood, dus ik heb Bandolier nodig 2. Ik vergeet altijd over het bestaan van Hardcore, want ik speel het amper. :$ maar je hebt gelijk UAV Jammer of Sleght of Hand (voor noobs en newbs hier: Juggernaut heeft niet veel efect in Hardcore ) zijn handiger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Hebben jullie zijn om mee te doen met de AllNation Call of Duty 4 Contest? Je kunt er een (geheime) prijs mee winnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Hebben jullie zijn om mee te doen met de AllNation Call of Duty 4 Contest? Je kunt er een (geheime) prijs mee winnen.hoe wil je dat gaan controleren want ik kan geen foto's maken op mijn PS3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Hebben jullie zijn om mee te doen met de AllNation Call of Duty 4 Contest? Je kunt er een (geheime) prijs mee winnen.hoe wil je dat gaan controleren want ik kan geen foto's maken op mijn PS3 Heb je geen fotocamera ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Hebben jullie zijn om mee te doen met de AllNation Call of Duty 4 Contest? Je kunt er een (geheime) prijs mee winnen. Veteran? Laat maar komen Ik doe mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Hebben jullie zijn om mee te doen met de AllNation Call of Duty 4 Contest? Je kunt er een (geheime) prijs mee winnen. ook voor pc ^^? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 Hebben jullie zijn om mee te doen met de AllNation Call of Duty 4 Contest? Je kunt er een (geheime) prijs mee winnen. ook voor pc ^^? ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Impulse_W Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 Net of dat te vertrouwen is. Ik kan ook gewoon hem in het simpelste niveau uitspelen en dan het woordje Veteran als niveau erin proppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2009 Net of dat te vertrouwen is. Ik kan ook gewoon hem in het simpelste niveau uitspelen en dan het woordje Veteran als niveau erin proppen. Okey doe maar, haal jij maar is meer dan 50.000 punten op het makkelijkst. Wedde dat je het niet haalt! Je punten worden dan namelijk niet verbubbelt (×4). Denk eerst is even na, man! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.