Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

@ Hannes en Koe: Overigens wil ik hiermee niet de KiWi clan kapen ofzo, via MSN kunnen we gewoon samenwerken/elkaar aanleren en helpen. Als 'KiWi clan' niet mag gebruikt worden als verzamelnaam, zeg 't dan. :)

Ik denk pas dat als we echt een modding groepje worden die mooie dingen maken, die veel gedownload worden, we er onze clan kunnen bijzetten. Als het slechts over kleine modificaties gaat als een spoiler bij een auto zetten ofzo hoeft dit nog niet. ^_^

Daarnaast zou ik alleen KiWi United erbij zetten als ook een groot deel meewerkt. Nu hebben we dus al 4 mensen, maar het kan zijn dat sommigen niet meewerken enzo, dus ik vind dat we toch met minimum 4 à 5 mensen moeten zijn als we de clan willen vermelden, omdat het anders gewoon een te kleine groep is om de clan te vermelden, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hannes en Koe: Overigens wil ik hiermee niet de KiWi clan kapen ofzo, via MSN kunnen we gewoon samenwerken/elkaar aanleren en helpen. Als 'KiWi clan' niet mag gebruikt worden als verzamelnaam, zeg 't dan. :)

Ik denk pas dat als we echt een modding groepje worden die mooie dingen maken, die veel gedownload worden, we er onze clan kunnen bijzetten. Als het slechts over kleine modificaties gaat als een spoiler bij een auto zetten ofzo hoeft dit nog niet. ^_^

Daarnaast zou ik alleen KiWi United erbij zetten als ook een groot deel meewerkt. Nu hebben we dus al 4 mensen, maar het kan zijn dat sommigen niet meewerken enzo, dus ik vind dat we toch met minimum 4 à 5 mensen moeten zijn als we de clan willen vermelden, omdat het anders gewoon een te kleine groep is om de clan te vermelden, vind ik.

i agree. Maar goed, we zijn al met vier. :puh: En een spoiler mod lijkt misschien wel klein, maar kan ook veel gedownload worden en populair zijn hoor. :D

Maar als we dingen converten als die Ford GT (ook al mag dat niet officiëel released worden op 't forum), dan kan 't er best bij. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil best wel mee doen. Alleen weet ik niet waar ik moet beginnen. :7

Ik heb wel wat gespeeld met SketchUp voor de rest weet ik niets.

wij werken met zmodeler 2 omdat je hier wel gta4 models mee kan aanpassen

Link to comment
Delen op andere websites

Hoihoi,

ik ben morgen al wel terug van vakantie, maar ik zal 's avonds niet aanwezig zijn bij de meeting. Met Open Tournament, de dag erna, hoop ik wel aanwezig te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou moe... zijn wel erg weinig inschrijvingen voor Open Tournaments voor vanavond :-( (bij de pc dan)

Inderdaad. Maar look at the bright side: nu heb je meer kans om te winnen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Oeh, cool :D hoop wel dat je in de readme m'n naam goed hebt geschreven XD Whaha :puh:

Maar geen dank hoor :) Als je nog eens iets wil weten over Zmod: just ask :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

huh maar gaan de meetings en de Open Tournaments gewoon door in de vakantie? Wel klote dat ik niet mee kan doen met de Open Tournaments, want ik heb wel een laptop die GTA IV aankan alleen op een of andere vage rede krijg ik een foutcode dat er niet genoeg videogeheugen is, terwijl ik 400mb GPU RAM heb. (verder hierover post ik wel even in het GTA IV forum). Maar buiten dat, ik kom dus par weer bij de meetings na de vakantie, dus daarom laat ik zo weinig van me horen.

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Oeh, cool :D hoop wel dat je in de readme m'n naam goed hebt geschreven XD Whaha :puh:

Maar geen dank hoor :) Als je nog eens iets wil weten over Zmod: just ask :)

Shit, in de readme staat het wel juist hoor. :7 Jij is liev. :$

GTA_master: 4 mb videoram of 4 megabyte ramgeheugen? :puh: Want er is wel een verschil. xD

Aniewee, prettige vakantie!

Link to comment
Delen op andere websites

Oeh, cool :D hoop wel dat je in de readme m'n naam goed hebt geschreven XD Whaha :puh:

Maar geen dank hoor :) Als je nog eens iets wil weten over Zmod: just ask :)

Shit, in de readme staat het wel juist hoor. :7 Jij is liev. :$

GTA_master: 4 mb videoram of 4 megabyte ramgeheugen? :puh: Want er is wel een verschil. xD

Aniewee, prettige vakantie!

Ow srry dat was ik vergeten neer te zetten, t is 400 mb video RAM. 400 MB RAM geheugen zou wel een heel erge fail zijn :puh:

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...