Jump to content

KiWi United

Recommended Posts

Geplaatst:

Inderdaad. Maar je hebt een onboard videochip, niet eens een videokaart. Dat draait nooit IV. :(

Geplaatst:

Wanneer is de volgende meeting? :eten: Ik heb het tenslotte een paar weken moeten missen. :puh:

Geplaatst:
Wanneer is de volgende meeting? :eten: Ik heb het tenslotte een paar weken moeten missen. :puh:

Als ik me niet vergis is dat aanstaande zaterdag. Nog 3 nachtjes slapen... :puh:

Geplaatst:

Morgen vertrek ik op reis, en dus kan ik geen meetings hosten, maar ik ben er van overtuigd dat Koe de twee volgende meetings wel zal regelen. ^^

Geplaatst:
Inderdaad. Maar je hebt een onboard videochip, niet eens een videokaart. Dat draait nooit IV. :(

OK, jammer dat het niet kan, toch nog bedankt voor je hulp.

Geplaatst:
Als ik me niet vergis is dat aanstaande zaterdag. Nog 3 nachtjes slapen... :puh:

Gezien de activiteit van de leiders wordt dat de eerste crewloze meeting. :7

Geplaatst:

Volgens Ymosky vandaag...

Niet vergeten om een proost uit te brengen op Koe: hij is vandaag jarig! :dans:

Geplaatst:

Sorry, kan niet aanwezig zijn vanvond.

Ben nu net pas thuis en moet nog douchen en nog eten. :-(

Geplaatst:

Pc doet het niet zoals ik het wil, dus hoop nog online te komen...

Edit: Probleem is groter dan ik dacht. Reken er maar niet meer op... :-(

Geplaatst:

De problemen moesten sowieso opgelost worden, al dan niet vanavond. Ik kon niet checken of er überhaupt mensen online waren, want ik kon niet inloggen op RGSC/GfW Live. De problemen zijn inmiddels verholpen, dus volgende keer gaan we er gewoon weer tegenaan knallen. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal een tijd niet meer aanwezig zijn want m'n pc moet naar acer. Het geheugen is stuk en daardoor is hij heel sloom. Als ik gta 4 draai dan gaat hij heel erg laggen. Ik denk dat dat komt omdat hij steeds om de beurt andere bestanden in het geheugen moet doen. In ieder geval kan ik er een tijd niet zijn. Nog sorry omdat ik me bij de vorige meetingen niet had afgemeld maar toen was het geheugen al stuk.

:dans: :dans: :dans: gefeliciteerd koe :dans: :dans: :dans:

Bewerkt: door F1Master007
Geplaatst: (bewerkt)

Neeeee, wtf er is toch aan de hand, steeds als ik even terug ben in nederland is er net weer een meeting op de dag dat ik weer weg ga. Waaaarom :cry: Het zit mij dus ook niet mee, eerst kreeg ik ook al te horen dat ik in een 3 maanden lang durende wachtlijst ben gezet voor een iPhone 3GS :cry: :cry:

Dus hierbij wil ik even meedelen dat ik er morgen dus niet ben.

Grz en veel plezier op de meeting iedereen morgen.

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...