Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Wanneer is de volgende meeting? :eten: Ik heb het tenslotte een paar weken moeten missen. :puh:

Als ik me niet vergis is dat aanstaande zaterdag. Nog 3 nachtjes slapen... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Maar je hebt een onboard videochip, niet eens een videokaart. Dat draait nooit IV. :(

OK, jammer dat het niet kan, toch nog bedankt voor je hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

De problemen moesten sowieso opgelost worden, al dan niet vanavond. Ik kon niet checken of er überhaupt mensen online waren, want ik kon niet inloggen op RGSC/GfW Live. De problemen zijn inmiddels verholpen, dus volgende keer gaan we er gewoon weer tegenaan knallen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal een tijd niet meer aanwezig zijn want m'n pc moet naar acer. Het geheugen is stuk en daardoor is hij heel sloom. Als ik gta 4 draai dan gaat hij heel erg laggen. Ik denk dat dat komt omdat hij steeds om de beurt andere bestanden in het geheugen moet doen. In ieder geval kan ik er een tijd niet zijn. Nog sorry omdat ik me bij de vorige meetingen niet had afgemeld maar toen was het geheugen al stuk.

:dans: :dans: :dans: gefeliciteerd koe :dans: :dans: :dans:

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

Neeeee, wtf er is toch aan de hand, steeds als ik even terug ben in nederland is er net weer een meeting op de dag dat ik weer weg ga. Waaaarom :cry: Het zit mij dus ook niet mee, eerst kreeg ik ook al te horen dat ik in een 3 maanden lang durende wachtlijst ben gezet voor een iPhone 3GS :cry: :cry:

Dus hierbij wil ik even meedelen dat ik er morgen dus niet ben.

Grz en veel plezier op de meeting iedereen morgen.

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...