F1Master007 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 De meeting was bij mij ook geslaagd ( alleen jammer dat jarno een beetje ziek werd). Ik heb nooit last van connectie problemen en heb ook geen router, dus misschien ligt het dus echt aan die router. Gta_MasterNL heeft ook een router en dat werkt voor geen meter. Maar als hij de router eruit haalt dan kan hij opeens vloeiend spelen. Dus het zit er dik in dat het door de routers komt. hopelijk kunnen de meesten dit oplossen of eenmalig eens kijken of het zonder router beter gaat en dan een oplossing zoeken. Nou moet ik weer leren voor herexamen anders ga ik niet over. Doei
Jarno91 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 De meeting was bij mij ook geslaagd ( alleen jammer dat jarno een beetje ziek werd). Ik heb nooit last van connectie problemen en heb ook geen router, dus misschien ligt het dus echt aan die router. Gta_MasterNL heeft ook een router en dat werkt voor geen meter. Maar als hij de router eruit haalt dan kan hij opeens vloeiend spelen. Dus het zit er dik in dat het door de routers komt. hopelijk kunnen de meesten dit oplossen of eenmalig eens kijken of het zonder router beter gaat en dan een oplossing zoeken.Nou moet ik weer leren voor herexamen anders ga ik niet over. Doei Ja was echt rot had ineens buikpijn gekregen
F1Master007 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 YEEEEEEEEEEEE :dans: :dans: :dans: heb me herexamen GEHAALD! NU KAN IK LEKKER GAMEN! ALLEMAAL BEDANKT VOOR DE STEUN ( VOORAL MSN EN XFIRE). 0_0
GTA_MasterNL Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Gefeliciteerd tim dat je geslaagd bent voor je herexamen, blijven we tog nog in dezelde klas zitten zodat we nog steeds veel kunnen lullen over GTA en Computers op school en tijdens de les. Grz Sandro
Thundercover Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ik had in de week ervoor namelijk die update uitgevoerd, en met die update zijn al mn graphics instellingen die normaal erg laag staan weer terug gezet naar medium en high. Waren bij jou ook alle graphics-instellingen anders? Dat had ik vrijdag, zat ik opeens op 800x600 te spelen en was het allemaal wazig. Gelukkig had ik GTA4 bijtijds opgestart.
Jarno91 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 YEEEEEEEEEEEE :dans: :dans: :dans: heb me herexamen GEHAALD! NU KAN IK LEKKER GAMEN! ALLEMAAL BEDANKT VOOR DE STEUN ( VOORAL MSN EN XFIRE). 0_0 Gefeliciteerd
Djmaddox Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Gefeliciteerd Jij doet mij altijd denken aan liedje.
djdeel Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 YEEEEEEEEEEEE :dans: :dans: :dans: heb me herexamen GEHAALD! NU KAN IK LEKKER GAMEN! ALLEMAAL BEDANKT VOOR DE STEUN ( VOORAL MSN EN XFIRE). 0_0 gefeliciteerd
GTA_MasterNL Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Gefeliciteerd Jij doet mij altijd denken aan liedje. Lol toen ik op de link wouw klikken dacht ik meer aan iets van mythbusters achtig, zoals t intro liedje van t programma of een of andere raare uitspraak van adam van de mythbusters , maar dit komt ook wel aardig in de richting Grz GTA Bewerkt: 1 juli 2009 door GTA_MasterNL
F1Master007 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 gefeliciteerd! Gefeliciteerd tim dat je geslaagd bent voor je herexamen,blijven we tog nog in dezelde klas zitten zodat we nog steeds veel kunnen lullen over GTA en Computers op school en tijdens de les. Grz Sandro Gefeliciteerd Gefeliciteerd gefeliciteerd Dank jullie allemaal!
Hanneswasco Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Voor mocht het nog niet duidelijk zijn: vanavond om 19uur is er alweer een meeting.
Djmaddox Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Voor mocht het nog niet duidelijk zijn: vanavond om 19uur is er alweer een meeting. Zoals ik al gezegt had tegen jou op xfire, mijn -memrestrict doet het niet meer. Ik zal het nog wel proberen te fixen. En als het vanavond nog onweert(bij mij ontweert het) kom ik niet want mn voeding is al 2x kapotgegaan door onweer.
Jarno91 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Voor mocht het nog niet duidelijk zijn: vanavond om 19uur is er alweer een meeting. Ik ben er
Recommended Posts